Mooi begin van 2014!! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Marloes Scholten - WaarBenJij.nu Mooi begin van 2014!! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Marloes Scholten - WaarBenJij.nu

Mooi begin van 2014!!

Door: Marloes Scholten

Blijf op de hoogte en volg Marloes

27 December 2013 | Nederland, Apeldoorn

Mijn nieuwe jaar kan niet mooier beginnen, vanaf 7 januari start ik met mijn nieuwe baan.
Niet in Nederland, maar in Heidenheim, Duitsland. Ik heb daar voor 30 uur in de week een baan gevonden als fysiotherapeut in een particuliere praktijk (Brenz Praxis). In het weekend ben ik altijd vrij, wat betekent dat ik dan veel van de omgeving wil gaan zien en misschien ook nog wel wat snowboard- of skilessen te volgen.
Heidenheim is 635 km rijden, dus ik ga er niet alleen werken, maar ook wonen. Ik heb gelukkig al een huisje gevonden, waar ik erg blij mee ben.
Op 2 januari vertrek ik samen met mijn ouders en Mika naar Heidenheim toe en op 7 januari moet ik beginnen met werken. Hierdoor heb ik nog een paar dagen de tijd om wat in het huis te klussen, ikea leeg te kopen en Heidenheim te ontdekken.

Ik heb er erg veel zin in en ben benieuwd hoe alles daar in zijn werk gaat wat betreft fysiotherapie. Ook ben ik benieuwd hoe ik het er met mijn Duits van af ga brengen. Maarja, dat zal ik allemaal meemaken. En eenmaal daar, dan moet ik wel Duits spreken, dus dan denk ik dat mijn Duits snel verbeterd wordt.

Ik ga proberen om regelmatig wat op mijn weblog te zetten, zodat jullie op de hoogte blijven van mijn avonturen.

  • 27 December 2013 - 22:30

    Cindy:

    Marloes,
    Heel veel plezier en succes in Duitsland..
    Maar dat gaat vast goed komen.. Ook met de taal!

    Groetjes Cindy

  • 27 December 2013 - 22:44

    Ilona:

    Stoer hoor, veel plezier he!

  • 28 December 2013 - 06:19

    Marieke Mulder:

    Hi Marloes,
    Heel veel succes met de verhuizing en ik ga je zeker volgen!
    Fijne jaarwisseling!
    Groet Marieke

  • 28 December 2013 - 23:47

    Marcel:

    Heel veel sterkte en plezier! Maak er iets moois van!!!!
    Groetjes,
    Marcel

  • 29 December 2013 - 12:11

    Ank:

    heel veel succes in het Duitse land en ik zal proberen je te volgen, groetjes Ank

  • 29 December 2013 - 19:54

    Anneke:

    Hee Marloes,
    Heel veel succes en plezier in Heidenheim!Leuk dat ik je via deze weg een beetje kan volgen!
    x

  • 29 December 2013 - 20:39

    Wilma:

    Hoi Marloes, mooie uitdaging ga je aan.
    Heel veel succes met je baan in Duitsland.
    Lieve groeten Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Vanaf 7 januari ga ik aan de slag als fysiotherapeut in Heidenheim, Duitsland.

Actief sinds 27 Dec. 2010
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 17086

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 31 December 2014

Fysiotherapeut in Duitsland

Landen bezocht: